План роботи з обдарованими дітьми
вчителя початкових
класів: Ткаченко Н.Г.
ПЛАН
роботи з обдарованимидітьми
3 клас
роботи з обдарованимидітьми
3 клас
1. Створити картотеку обдарованих
дітей.
Вересень
2. Провести діагностування з метою виявлення здібних і обдарованих дітей.
2. Провести діагностування з метою виявлення здібних і обдарованих дітей.
Вересень
3. Анкетуванняобдарованихдітей з метою виявленнятруднощів у навчанні.
3. Анкетуванняобдарованихдітей з метою виявленнятруднощів у навчанні.
Жовтень
4. Організуватипроведенняіндивідуальноїроботи з батьками обдарованихучнів.
4. Організуватипроведенняіндивідуальноїроботи з батьками обдарованихучнів.
Протягом року
6. Постійно вивчати інтереси, запити і потреби обдарованих дітей.
6. Постійно вивчати інтереси, запити і потреби обдарованих дітей.
Протягом року
7. Забезпечити участь обдарованихдітей в олімпіадах та конкурсах .
7. Забезпечити участь обдарованихдітей в олімпіадах та конкурсах .
Жовтень
8.Використовувати інтерактивні технології в індивідуальній роботі з учнями.
8.Використовувати інтерактивні технології в індивідуальній роботі з учнями.
Протягом року
9. Проводити виставку творчих робіт учнів.
9. Проводити виставку творчих робіт учнів.
Грудень
•1. Індивідуальна
робота, спрямована на розвиток творчих здібностей.
•2. Аналіз
підсумків ІІ (районного) туру предметних олімпіад, мовних конкурсів.
•3. Рейтингова
робота з основних базових предметів.
•4. Перевірка
виконання завдань, що винесені на самоосвіту.
•5. Аналіз
результатів проміжного моніторингу якості знань з базових дисциплін.
•6. Визначення
рейтингу класних колективів за навчальний семестр.
СІЧЕНЬ
•1. Обласні етапи
Всеукраїнських учнівських олімпіад.
•2. Предметні тижні
(згідно з робочим планом школи).
•3. Підсумки
досягнень за І семестр, постановка задач на другий.
ЛЮТИЙ
•1. Предметні тижні
(згідно з робочим планом школи).
•2. Нарада при
директорі про перспективу роботи із здібними учнями.
•3. Робота з
батьками здібних та обдарованих дітей.
БЕРЕЗЕНЬ
•1. Тиждень
української мови та літератури.
•2. Перспективи
планування роботи із здібними та обдарованими учнями.
КВІТЕНЬ
•1. Предметні тижні
(згідно з робочим планом школи).
•2. Індивідуальна
робота з обдарованими дітьми.
•3. Підготовка
звіту про роботу із здібними та обдарованими учнями.
•4. Аналіз
результатів підсумкового моніторингу якості знань з базових дисциплін.
ТРАВЕНЬ
•1. Узгодження
плану роботи з учителями – предметниками ( як класний керівник)
•2. Підбиття
підсумків роботи (діаграми, схеми).
•3. Свято
«Останнього дзвоника». Визначення переможців за номінаціями:
•- «Розумник
школи»;
•- «Кращий
спортсмен»;
•- «Кращий учасник
художньої самодіяльності»;
•- «Золоті ручки».
У своїй діяльності
я використовую творчі методи, які сприяють
ефективній роботі з
обдарованими дітьми:
- повага до бажання
учнів працювати самостійно;
- вміння
утримуватись в процесі творчої діяльності;
- надання дитині
свободи вибору галузі застосування свої здібностей, методів досягнення мети;
- індивідуальне
застосування навчальної програми залежно від особливостей учня;
- заохочення роботи
над проектами, запропонованими самими учням;
- виключення
будь-якого тиску на дітей, створення розкріпаченої
схвалення
результатів діяльності дітей в одній галузі метою спонукати бажання випробувати
себе
в інших галузях
діяльності;
- підкреслювання
позитивного значення індивідуальних відмінностей;
- надання
авторитетної допомоги дітям, які висловлюють відмінну від інших точку зору і у
зв’язку з цим відчувають тиск з боку ровесників;
- добування
максимальної користі з хобі, конкретних захоплень та індивідуальних нахилів;
- терпиме ставлення
до можливого безладдя;
- заохочення
максимальної захопленості у спільній діяльності;
- переконання
учнів, що вчитель є їхнім однодумцем, а не ворогом.
ПорадиДевідаЛьюїса батькам
щодорозвиткуобдарованоїдитини
1. Відповідайте на запитаннядитиниякомогатерпляче і
чесно. Серйознізапитаннядитинисприймайтесерйозно.
2. Створіть у квартирі місце-вітрину,
де дитинаможевиставлятисвоїроботи. не сварітьдитину за безлад у кімнатіпід час
їїтворчоїроботи.
3. Відведітьдитинікімнатучикуточоквинятково для
творчих занять.
4. Показуйтедитині, щови любите її такою, якою вона
є, а не за їїдосягнення.
5. Надавайте дитиніможливість у
виявленнітурботи.
6. Допомагайтедитинібудуватиїїплани та
прийматирішення.
7. Показуйтедитиніцікавімісця.
8. Допомагайтедитині нормально спілкуватися з дітьми,
запрошуйтедітей до своєїоселі.
9. ніколи не кажітьдитині, що вона гірша за
іншихдітей.
10. ніколи не карайте дитинуприниженням.
11. Купуйтедитині книжки за їїінтересами.
12. Привчайтедитинусамостійномислити.
13. Регулярно читайте дитинічи разом з нею.
14. Пробуджуйтеуяву та фантазіюдитини.
15. уважноставтеся до потреб дитини.
16. Щоднязнаходьте час, щобпобути з
дитиноюнаодинці.
17. Дозволяйте дитинібрати участь у
плануваннісімейного бюджету.
18. Ніколи не сварітьдитину за невміння та помилки.
19. Хвалітьдитину за навчальнуініціативу.
20. Учітьдитинувільноспілкуватися з дорослими.
21. У заняттяхдитинизнаходьтегідне похвали.
22.
Спонукайтедитинувчитисявирішуватипроблемисамостійно.
23. Допомагайтедитині бути особистістю.
25. Ніколи не відмахуйтесьвідневдачдитини.
26. Заохочуйте в
дитинімаксимальнунезалежністьвіддорослих.
27. Довіряйтедитині, майте віру в її здоровий
глузд.
Карткаобдарованоїдитини
І. Відомості про учня
Прізвище, ім’я, по батькові
__________________________________________________________________________
Навчальний заклад
__________________________________________________________________________
Дата народження_________________
Домашня адреса_______________________________
Номінація (сфера
обдарованості)______________________________________________
Вчитель________________________________
Наставник_____________________________
ІІ. Відомості про особистідосягненняучня (участь у
змаганнях,
олімпіадах, конкурсах тощо)
Орієнтовнекалендарнепланування
для роботи з обдарованимидітьми
з українськоїмови
3 клас
2 Розвитокзв’язногомовлення.
Складанняказки за зачином.1
3-4Звуко-буквенийаналізслів.
Побудовазвукових моделей.2
5 Слова, якіпишуться з г. 1
6 Розвитокзв’язногомовлення.
Твір за серієюмалюнків. 1
7-8 Складанняречень за
схемами, добірслів за
звуковими моделями.2
9 Розвитокзв’язногомовлення.
Написанняадреси для листа.1
10-11Головні та другорядні члени
речення.2
12Розвитокзв’язногомовлення.
Написання листа святому
Миколаю 1
13 Використання коми в
реченнях.1
14-15Виконаннявправ з
використанням
фразеологізмів.2
16Розвитокзв’язногомовлення.
Написання листа другові.1
17-18 Виконаннявправ з
використанням
орфографічного словника2
19 Розвитокзв’язногомовлення.
Написаннятвору-розповіді 2
«Мійнайщасливіший день»
20-21 Синоніми. Антоніми. 2
22Розвитокзв’язногомовлення.
Написаннятвору-опису «Моя
матуся»1
23-24 Апостроф. Правописслів з
апострофом. Звуко-буквений
аналіз таких слів.2
25 Розвитокзв’язногомовлення.
Написаннятвору-міркування
«Ким я стану»1
26-27 Зв’язок. Встановлення
зв’язкуслів у реченні.2
28 Розвитокзв’язногомовлення.
Написаннятвору - опису
«Весна».1
29 Змінюванняіменників за
відмінками.1
30 Правописіменників. 1
31 Розвитокзв’язногомовлення.
Твір за зачином та кінцівко1
32 Правила переносу слів. 1
33 Правописдієслів з не разом
та окремо.1
34 Розвитокзв’язногомовлення.
Складаннялегенди про
квітку.1
Характеристика учениці
Терещенко Крістіни
Навчальні
характеристики: учениця вступила до першого класу добре підготовленою з
більш розвиненим словниковим запасом, ніж решта учнів.
Мовлення
розвинуте добре. В мовленні використовує складні конструкції. Вміє аналізувати,
робити висновки. Відрізняється допитливістю, наполегливістю.
Мотиваційні
характеристики: бути першою та показати свої високі знання, потребує
мінімум вказівок з боку вчителя, самостійно, чітко і правильно виконує
завдання.
Творчі
характеристики: проявляє інтерес до інтелектуальних ігор, творчих завдань,
вирішення проблем, пропонує нестандартні відповіді.
Лідерські
характеристики: дівчинка дуже комунікабельна, користується повагою
однокласників.
ПЕРЕМОГИ:
Участь в олімпіадах
Українська мова:
І тур - 1 місце
ІІ тур - 3 місце
Математика:
І тур - 1 місце
ІІ тур - 1 місце
Комментариев нет:
Отправить комментарий