Робота з обдарованими дітьми



План роботи з обдарованими дітьми
                        вчителя початкових класів: Ткаченко Н.Г.
ПЛАН
роботи з обдарованимидітьми
                                                      3  клас   
1. Створити  картотеку  обдарованих  дітей.
Вересень
2. Провести  діагностування  з  метою  виявлення  здібних  і  обдарованих  дітей.
Вересень
3. Анкетуванняобдарованихдітей з метою виявленнятруднощів  у навчанні.
Жовтень
4. Організуватипроведенняіндивідуальноїроботи з батьками обдарованихучнів.
Протягом року
6. Постійно  вивчати  інтереси,  запити  і  потреби  обдарованих  дітей.
Протягом  року
7. Забезпечити участь обдарованихдітей  в олімпіадах  та  конкурсах .
Жовтень
8.Використовувати  інтерактивні технології  в  індивідуальній  роботі  з  учнями.
Протягом року
9. Проводити  виставку  творчих  робіт  учнів.
Грудень
•1. Індивідуальна робота, спрямована на розвиток творчих здібностей.
•2. Аналіз підсумків ІІ (районного) туру предметних олімпіад, мовних конкурсів.
•3. Рейтингова робота з основних базових предметів.
•4. Перевірка виконання завдань, що винесені на самоосвіту.
•5. Аналіз результатів проміжного моніторингу якості знань з базових дисциплін.
•6. Визначення рейтингу класних колективів за навчальний семестр.
СІЧЕНЬ
•1. Обласні етапи Всеукраїнських учнівських олімпіад.
•2. Предметні тижні (згідно з робочим планом школи).
•3. Підсумки досягнень за І семестр, постановка задач на другий.
ЛЮТИЙ
•1. Предметні тижні (згідно з робочим планом школи).
•2. Нарада при директорі про перспективу роботи із здібними учнями.
•3. Робота з батьками здібних та обдарованих дітей.
БЕРЕЗЕНЬ
•1. Тиждень української мови та літератури.
•2. Перспективи планування роботи із здібними та обдарованими учнями.
КВІТЕНЬ
•1. Предметні тижні (згідно з робочим планом школи).
•2. Індивідуальна робота з обдарованими дітьми.
•3. Підготовка звіту про роботу із здібними та обдарованими учнями.
•4. Аналіз результатів підсумкового моніторингу якості знань з базових дисциплін.
ТРАВЕНЬ
•1. Узгодження плану роботи з учителями – предметниками ( як класний керівник)
•2. Підбиття підсумків роботи (діаграми, схеми).
•3. Свято «Останнього дзвоника». Визначення переможців за номінаціями:
•- «Розумник школи»;
•- «Кращий спортсмен»;
•- «Кращий учасник художньої самодіяльності»;
•- «Золоті ручки».

У своїй діяльності я використовую творчі методи, які сприяють
ефективній роботі з обдарованими дітьми:
- повага до бажання учнів працювати самостійно;
- вміння утримуватись в процесі творчої діяльності;
- надання дитині свободи вибору галузі застосування свої здібностей, методів досягнення мети;
- індивідуальне застосування навчальної програми залежно від особливостей учня;
- заохочення роботи над проектами, запропонованими самими учням;
- виключення будь-якого тиску на дітей, створення розкріпаченої
схвалення результатів діяльності дітей в одній галузі метою спонукати бажання випробувати себе
в інших галузях діяльності;
- підкреслювання позитивного значення індивідуальних відмінностей;
- надання авторитетної допомоги дітям, які висловлюють відмінну від інших точку зору і у зв’язку з цим відчувають тиск з боку ровесників;
- добування максимальної користі з хобі, конкретних захоплень та індивідуальних нахилів;
- терпиме ставлення до можливого безладдя;
- заохочення максимальної захопленості у спільній діяльності;
- переконання учнів, що вчитель є їхнім однодумцем, а не ворогом.



ПорадиДевідаЛьюїса батькам щодорозвиткуобдарованоїдитини
1. Відповідайте на запитаннядитиниякомогатерпляче і чесно. Серйознізапитаннядитинисприймайтесерйозно. 
2. Створіть у квартирі місце-вітрину, де дитинаможевиставлятисвоїроботи. не сварітьдитину за безлад у кімнатіпід час їїтворчоїроботи. 
3. Відведітьдитинікімнатучикуточоквинятково для творчих занять. 
4. Показуйтедитині, щови любите її такою, якою вона є, а не за їїдосягнення. 
5. Надавайте дитиніможливість у виявленнітурботи. 
6. Допомагайтедитинібудуватиїїплани та прийматирішення. 
7. Показуйтедитиніцікавімісця. 
8. Допомагайтедитині нормально спілкуватися з дітьми, запрошуйтедітей до своєїоселі. 
9. ніколи не кажітьдитині, що вона гірша за іншихдітей. 
10. ніколи не карайте дитинуприниженням. 
11. Купуйтедитині книжки за їїінтересами. 
12. Привчайтедитинусамостійномислити. 
13. Регулярно читайте дитинічи разом з нею. 
14. Пробуджуйтеуяву та фантазіюдитини. 
15. уважноставтеся до потреб дитини. 
16. Щоднязнаходьте час, щобпобути з дитиноюнаодинці. 
17. Дозволяйте дитинібрати участь у плануваннісімейного бюджету. 
18. Ніколи не сварітьдитину за невміння та помилки. 
19. Хвалітьдитину за навчальнуініціативу. 
20. Учітьдитинувільноспілкуватися з дорослими. 
21. У заняттяхдитинизнаходьтегідне похвали. 
22. Спонукайтедитинувчитисявирішуватипроблемисамостійно. 
23. Допомагайтедитині бути особистістю. 
25. Ніколи не відмахуйтесьвідневдачдитини. 
26. Заохочуйте в дитинімаксимальнунезалежністьвіддорослих. 
27. Довіряйтедитині, майте віру в її здоровий глузд. 
























Карткаобдарованоїдитини
І. Відомості про учня
Прізвище, ім’я, по батькові
__________________________________________________________________________
Навчальний заклад
__________________________________________________________________________
Дата народження_________________
Домашня адреса_______________________________
Номінація (сфера обдарованості)______________________________________________
Вчитель________________________________
Наставник_____________________________
ІІ. Відомості про особистідосягненняучня (участь у змаганнях,
олімпіадах, конкурсах тощо)

















Орієнтовнекалендарнепланування
для роботи з обдарованимидітьми
з українськоїмови
3 клас
№ п/пТемаКількістьгодинДатапроведенняПримітка.        1                     Виконаннявправ. 1
2 Розвитокзв’язногомовлення.
Складанняказки за зачином.1
3-4Звуко-буквенийаналізслів.
Побудовазвукових моделей.2
5 Слова, якіпишуться з г. 1
6 Розвитокзв’язногомовлення.
Твір за серієюмалюнків.                   1
7-8 Складанняречень за
схемами, добірслів за
звуковими моделями.2
9 Розвитокзв’язногомовлення.
Написанняадреси для листа.1
10-11Головні та другорядні члени
речення.2
12Розвитокзв’язногомовлення.
Написання листа святому
         Миколаю                                            1
13 Використання коми в
реченнях.1
14-15Виконаннявправ з
використанням
фразеологізмів.2
16Розвитокзв’язногомовлення.
Написання листа другові.1
17-18 Виконаннявправ з
використанням
орфографічного словника2
19 Розвитокзв’язногомовлення.
Написаннятвору-розповіді  2
«Мійнайщасливіший день»
20-21 Синоніми. Антоніми. 2
22Розвитокзв’язногомовлення.
Написаннятвору-опису «Моя
матуся»1
23-24 Апостроф. Правописслів з
апострофом. Звуко-буквений
аналіз таких слів.2
25 Розвитокзв’язногомовлення.
Написаннятвору-міркування
«Ким я стану»1
26-27 Зв’язок. Встановлення
зв’язкуслів у реченні.2
28 Розвитокзв’язногомовлення.
Написаннятвору - опису
«Весна».1
29 Змінюванняіменників за
відмінками.1
30 Правописіменників. 1
31 Розвитокзв’язногомовлення.
Твір за зачином та кінцівко1
32 Правила переносу слів. 1
33 Правописдієслів з не разом
та окремо.1
34 Розвитокзв’язногомовлення.
Складаннялегенди про
квітку.1









Характеристика учениці Терещенко Крістіни

Навчальні характеристики: учениця вступила до першого класу добре підготовленою з більш розвиненим словниковим запасом, ніж решта учнів.

Мовлення розвинуте добре. В мовленні використовує складні конструкції. Вміє аналізувати, робити висновки. Відрізняється допитливістю, наполегливістю.

Мотиваційні характеристики: бути першою та показати свої високі знання, потребує мінімум вказівок з боку вчителя, самостійно, чітко і правильно виконує завдання.

Творчі характеристики: проявляє інтерес до інтелектуальних ігор, творчих завдань, вирішення проблем, пропонує нестандартні відповіді.


Лідерські характеристики: дівчинка дуже комунікабельна, користується повагою однокласників.






ПЕРЕМОГИ:
Участь в олімпіадах 
Українська мова:
І тур - 1 місце
ІІ тур - 3 місце
Математика:
І тур - 1 місце
ІІ тур - 1 місце






Комментариев нет:

Отправить комментарий